Volg ons op Bloglovin' !

Follow on Bloglovin

Pagina's

maandag 16 december 2013

Review: La Vie est Belle parfum van Lancôme

Vorig jaar voor mijn verjaardag kreeg ik deze parfum van mijn vader. Sindsdien ben ik er helemaal gek op en is het echt mijn standaard-geurtje geworden. In dit artikel ga ik mijn best doen de geur van de parfum te beschrijven en natuurlijk foto's laten zien van de parfum! Klik op lees meer!


Deze parfum heet dus La Vie est Belle. De vertaling daarvan is: het leven is mooi. Zoals jullie misschien wel weten is Julia Roberts het 'gezicht' bij de reclame van deze parfum.

De flacon

Ik vind de flacon er heel mooi chique uitzien. Hij is van glas. De dop is een glazen vierkantje met een zilver randje. Om de hals van de flacon zit een grijs lintje waarvan de uiteinden horizontaal naar de zijkant staan. Het gedeelte waar de parfum in zit is een soort rechthoek met een lichte zandlopervorm. Het is dus geen recht stuk glas, maar er zit een soort golf in. De kleur van de parfum is rozig (dit zie je trouwens niet op kleren of de huid, hoor). Ik vind de flacon heel mooi en meisjesachtig.

De geur

La Vie est Belle is een hele zoete geur, maar toch fris. Hij doet me denken aan een warme nazomerdag. Dit is de 'persbeschrijving' van de parfum:

La Vie est Belle is de uitdrukking van een nieuw tijdperk. Het geeft een keuze weer: de keuze om los te komen van conventies en je eigen pad naar geluk te volgen. La Vie est Belle introduceert de Iris Gourmand, waarvan het sap gemaakt is van de meest kostbare natuurlijke ingrediënten. Het is een moderne interpretatie van een oriëntaalse geur met een vleugje gourmand. Het combineert de elegantie van de iris met de kracht van patchouli en de zoetheid van gourmand. Het geheel is onweerstaanbaar met diepte en complexiteit.

Conclusie

Als jij van een zoete, maar toch frisse geur houd, is dit de perfecte parfum voor jou!

Ik hoop dat jullie door dit artikel een beetje een beeld hebben gekregen van deze parfum!

Preview Image

Preview Image

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten