Volg ons op Bloglovin' !

Follow on Bloglovin

Pagina's

donderdag 12 december 2013

Hair Vlog! Type, care and more..


Hoi allemaal! ik hoop dat jullie een fijne dag hebben tot nu toe :) vandaag heb ik een filmpje gemaakt voor jullie over mijn haar en de verzorging van mijn haar, maar ook de producten die ik gebruik en vertel ik nog een aantal kleine dingen over mijn extensions. als jullie het filmpje nog niet hebben gezien neem dan even een kijkje :) 


                                                                       


Pro set  hairspray met vitamine B5













 Stijltang Babyliss paris









Borstel van Oopia                                            












Vitale pro shinning en gloss, voor pluizig en droog haar, maakt het haar aan de droge punten vettig en glanzend. Wat je ook zou kunnen gebruiken om geld te besparen is eigen olijfolie maken en in je haar smeren dit geeft hetzelfde effect.



L'oreal paris  studio silk en gloss spray. Deze spray je over je hele haar voordat je je haar gaat stijlen. Dit zorgt ervoor dat je haar niet beschadigd raakt tijdens het stijlen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten