Volg ons op Bloglovin' !

Follow on Bloglovin

Pagina's

donderdag 19 december 2013

How to: BLUSH / tips and tricks

Hoi allemaal! vandaag heb ik weer een filmpje op ons youtube kanaal gepost en dit keer heb ik het over Blush. Ik heb het gehad over hoe je je blush het beste kunt aanbrengen en welke tips daarbij handig zijn :) 
Op onze blog geef ik nog wat extra informatie.


 
Producten:


~ het pallet: The coller workshop en de kleur blush daarbij. Het is een iets andere kleur blush, maar de kleur komt dichtbij de kleur die ik heb gebruikt.










~ Voor mijn Blush heb ik een 'Fluffy Brush' gebruikt en staat op dit plaatje hierboven aangegeven met nummer 3. Je kunt opzich elk soort fluffy brush gebruiken, alleen kunnen de brushes natuurlijk van kwaliteit verschillen, dus het is maar net wat je zelf fijner vindt.
( Gebruik je liever een 'Cream Blush' dan een gewone blush, dan zou je deze kunnen aanbrengen met een foundation kwast nummer 1. Ook hierbij gebruik je dan dezelfde techniek met aanbrengen). 









~ Zoals ik al in mijn filmpje zei, kun je als je je blush te 'hard' vind staan op je gezicht dit verminderen door eigenlijk de harde kanten van de blush weg te werken met een 'foundation brush'. Gebruik dan niet teveel foundation, maar neem dan een klein beetje.
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten