Volg ons op Bloglovin' !

Follow on Bloglovin

Pagina's

dinsdag 24 december 2013

Review: BeneTint (door Sterre)

Hoi allemaal! Als cadeautje voor mezelf toen ik geslaagd was, kocht ik onder andere BeneTint van het merk Benefit. Ik had BeneTint al vaak in filmpjes van vooral Amerikaanse bloggers voorbij zien komen. Ik vond het een erg speciaal en bijzonder product, dus vandaag ga ik jullie er alles over vertellen!




Wat is BeneTint

BeneTint is een stain voor de lippen en de wangen. Eigenlijk is het dus een vloeibaar blush- en lipproduct. BeneTint is rooskleurig en ruikt ook heerlijk naar rozen.

Hoe gebruik je BeneTint 

Zoals ik al zei kun je BeneTint gebruiken op zowel je lippen als wangen. Wat wel belangrijk is om te weten is dat je BeneTint niet over je poeder moet aanbrengen. Het kan wel gewoon over foundation, maar als je je foundation altijd afpoedert, breng dan eerst je BeneTint aan en dan pas je poeder. Omdat BeneTint een stain is, die dus in je huid trekt, zal je BeneTint nog gewoon door je poeder blijven zien.

Om BeneTint op je wangen aan te brengen is het het makkelijkst om ongeveer drie stipjes aan te brengen op je wang. Wacht een paar seconden (niet te lang, dan zal je de stipjes blijven zien), en veeg het dan uit met je vingers. De meeste mensen bevelen je aan om de stipjes meteen uit te vegen, maar als ik dat doe, blijft er meer BeneTint op mijn vingers achter dan daadwerkelijk op mijn wangen, daarom wacht ik eerst enkele seconden. Op de foto hieronder kun je dus de stipjes zien.







Op de foto hieronder zie je mijn wangen zonder BeneTint:





En op de foto hieronder zie je mijn wangen met BeneTint:


Hieronder zie je een foto van mijn lippen zonder BeneTint:



En hieronder een foto van mijn lippen met BeneTint:


Mijn mening 

Ik vind BeneTint een heel mooi en speciaal product. Het is best origineel en dat sprak me wel aan. Het enige nadeel is dat het wel een prijzig product is, het is 33 euro. Ik had dat er voor over, het is een goed product, maar alsnog is het best duur. Als je net zoals ik veel van make-up houd en zo nu en dan bereid bent om wat meer geld neer te leggen voor een goed product, raad ik BeneTint zeker aan!

Ik heb mijn BeneTint gekocht bij de Douglas.

Liefs,

Sterre



Geen opmerkingen:

Een reactie posten