Volg ons op Bloglovin' !

Follow on Bloglovin

Pagina's

donderdag 5 december 2013

All about my Lead-up !


 Hoi iedereen! ik heb vandaag een filmpje gemaakt over mijn opleiding en wat mijn opleiding eigenlijk inhoud. Ook op de blog zal ik jullie wat informatie vertellen die ook in het filmpje zijn genoemd voor wat meer duidelijkheid :). 

~ Opleiding: Luchtvaartdienstverlening Zadkine
- Grondstewardess, Cabinestewardess


~ 3 jarige opleiding, daarna HBO of werken

~ Dragen van een uniform, elke maandag.

~ Vakken: Spaans, Nederlands, Duits, Engels, Passage, frontoffice, Hospitality, Topografie, Bra/itl, Culturele antropologie, Loopbaan & Burgerschap en Rekenen.

ik hoop dat jullie dit filmpje leuk vonden en laat even weten of je meer van deze blogs wilt zien over bijvoorbeeld andere onderwerpen etc. Mochten jullie vragen hebben dan kun je deze uiteraard stellen op ons youtube kanaal, maar ook heb je de mogelijkheid om de vragen bij dit bericht te stellen op onze website :) bedankt voor het kijken en tot volgende week donderdag!  

XOXO Sherien


Geen opmerkingen:

Een reactie posten