Volg ons op Bloglovin' !

Follow on Bloglovin

Pagina's

dinsdag 14 januari 2014

Filmpje: Cleaning My Room

Hi allemaal! Vandaag is het weer tijd voor een filmpje! Aangezien mijn kamer de laatste tijd echt een grote troep is, besloot ik hem maar weer eens helemaal netjes te maken! Hieronder kunnen jullie het filmpje kijken, maar klik ook vooral even op 'Lees Meer' om mijn stappenplan om m'n kamer schoon te maken te bekijken en voor wat handige cleaning-tips!

Hier volgt mijn stappenplan om m'n kamer op te ruimen!

1. Als eerst begin ik met mijn kleren weer netjes in mijn kast te hangen of in de wasmand te stoppen. Als mijn kamer een troep is, is dat voor een heel groot deel door alle kleren die overal liggen, dus die ruim ik eerst even op!

2. Nu ruim ik alle troep op die op de grond ligt!

3. Dan ga ik verder met mijn bed opmaken. Ik gooi mijn decoratie kussens vaak op de grond, dus nadat ik mijn bed dan ook heb opgemaakt, is mijn grond weer helemaal netjes.

4. Vervolgens ga ik mijn bureau opruimen. Dit is eigenlijk altijd de grootste klus. Ik gooi namelijk altijd (zoals vele anderen, denk ik!) alles altijd maar op mijn bureau. Lekker handig maar hij word er wel enorm rommelig van.

5. Nu ruim ik mijn nachtkastje op.

6. Dan is het tijd om alles te gaan schoonmaken! Mijn bureau, mijn kastjes, nachtkastje, vensterbank etc.

7. Ten slotte ga ik mijn hele kamer stofzuigen.

Dan is mijn kamer weer helemaal netjes en schoon!

Nu heb ik nog wat tips voor tijdens het opruimen:
- Als je tijdens het opruimen iets tegenkomt dat in een andere kamer hoort, breng het daar dan direct heen! In andere cleaning filmpjes zie ik altijd dat mensen een bakje maken met spullen die ergens anders horen, maar bij mij blijft dat bakje dan altijd voor minimaal een week in mijn kamer. Ik zou dus aanraden het telkens gewoon gelijk weg te brengen!
- Stel het opruimen/schoonmaken van je kamer niet te lang uit!

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden en dat jullie er wat aan hebben gehad!
Enne....  succes met opruimen!

Liefs,
Sterre

 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten