Volg ons op Bloglovin' !

Follow on Bloglovin

Pagina's

dinsdag 27 augustus 2013

My Day In Picutures #1

Hoi allemaal! Lang beloofd en hier is hij dan eindelijk! De 'My Day In Picutures'!
In dit artikel kunnen jullie een random dag uit mijn leven meemaken door middel van foto's!
Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

 
Goeiemorgen! Ik kwam uit bed rond deze tijd.


Als ontbijt maakte ik een smoothie van bosvruchten en yogurt met een schepje suiker. Een lekker gezond ontbijtje om de dag mee te beginnen!


Na het ontbijt nam ik een douche.








 Mijn outfit of the day! Ik sta hier in de kamer van mijn zus trouwens. Mijn broek en bloesje zijn van de Vero Moda en mijn hempje met spaghettibandjes onder mijn bloesje komt van de H&M!



Toen heb ik een tijdje beautyfilmpjes gekeken. Daar ben ik dol op, ik doe het elke dag sowieso wel een uur! Dit is trouwens CloeCouture, een Amerikaanse 'beauty guru'.



Daarna heb ik een tijdje Duits geleerd... Jullie vragen je vast af: 'Huh, leren? Ze heeft toch vakantie?' Ja, ik heb vakantie, maar zoals jullie weten ga ik na de vakantie de overstap naar 4 havo maken. Ik wilde graag Duits volgen, maar omdat ik in de derde geen Duits heb gehad, moest ik in de zomervakantie 3 havo Duits zelfstandig doen. Best lastig soms en veel werk! (Trouwens, de nagellak die ik hier opheb is van Maybelline Colour Show en heet Cool Blue.)


Helaas werd ik tijdens het leren nogal afgeleid door mijn telefoon.... Daarom heb ik niet zoveel afgekregen als ik had gewild... Dus morgen wat harder leren!


 
 
Toen was het lunchtijd. Ik ben even naar de Albert Heijn gegaan, want ik wilde graag wraps eten die middag!
 

 


Dus dit heb ik gekocht. En ja: Ook weer Ben & Jerry's! Ik heb echt nog staan twijfelen bij het schap maar ik kon de verleiding niet weerstaan :).


    



 
 
Zo maakte ik mijn wrap! Echt supersimpel, maar toch heel lekker! Neem een tortilla/wrap,
smeer daar kruidenboter over, het liefste Boursin of Paturain. Leg er dan wat plakjes ham op, tot slot wat sla (ik gebruikte ijsbergsla) en rol hem op! Ik at hem daarna gelijk op, maar wat nog lekkerder is is als je hem oprolt in aluminium folie en hem dan even in de koelkast legt, dan word hij wat zachter!
 
 
 


 



En guess what.... Als 'toetje' at ik Ben & Jerry's... Ik had de helft overgelaten maar toen een halfuur later wilde ik dat toch ook opeten... Best erg dat ik die hele pot dus bijna in 1 keer opeet.... Haha.


Hemels.....




Na het middageten ging ik even zingen. Het is nog steeds mijn grootste hobby en ik doe dat het allerliefst.




Haha te erg.... Na het zingen ben ik maar begonnen met mijn kamer op te ruimen.. Het is echt een te erge bende... Als het bij mij een bende is, is het ook echt een erge bende. Maar als ik het dan opruim, ruim ik het dan ook echt perfect op. Er is dus geen tussenweg, het is of een troep of heel netjes! Maar mijn voornemen voor dit schooljaar is om mijn kamer echt netjes te houden, dan kan ik ook veel beter huiswerk maken en leren! 




Mijn zus en moeder waren die avond niet thuis, dus heb ik voor mezelf 'gekookt'! Ik maakte zelf gebakken aardappeltjes (met oregano, zout, peper en knoflookpoeder) met zelfgemaakte yoghurtmayonaise en twee worstenbroodjes! Beetje een rare combi, maar ik vond het heel lekker.


 
Die avond heb ik mijn ratje los laten lopen in m'n kamer, zoals ik elke avond doe. Cute!
 
 
 
 
Haha! En deze foto is alweer de laatste van de eerste 'My Day In Pictures!' Ik ben van plan dit zeker vaker te gaan doen, omdat ik hoop dat jullie het ook leuk vinden om te zien en ik had veel plezier met dit artikel en de foto's maken!
 
Liefs,
Sterre
 
 

1 opmerking:

  1. Leuk, zeg je dag in foto's je ratje ziet er echt cute uit. Ik heb er zelf vroeger ook 4 gehad. <3

    BeantwoordenVerwijderen