Volg ons op Bloglovin' !

Follow on Bloglovin

Pagina's

woensdag 28 augustus 2013

Filmpje: Shoplog Action, Kruidvat etc. met mijn zus!

Hoi! Vandaag ben ik met mijn zus wezen shoppen. Ik ben ook voor het eerst naar de Action geweest! Ik vroeg aan mijn zus of ze met me mee wilde doen een shoplog op te nemen en dat wilde ze! Veel kijkplezier en hieronder zet ik alle producten die ik heb gekocht met de prijzen erbij!




Lijst met gekochte producten.

(Ik laat alleen mijn gekochte producten zien, die van Veerle waren voornamelijk spullen die ze nodig had voor haar opleiding!)

Action:

- Rijstcrakers: 1,49.
- Chicken noodles: 0,54.
- Puisten- patches: 0,72.
- Max and more nail-art set (nep KONAD): 0,99.
- Noteblok: 1,29.
- Make-up organizer: 1,42.
- Dove deodorant roller: 1,79.

De exacte  prijzen van de producten die ik bij Kruidvat heb gekocht kan ik niet geven, omdat op het bonnetje namelijk alleen staat: make-up Catrice, make-up Essence etc. Maar de prijzen verschillen niet veel van hoe ik ze genoemd heb in de video!

Het kastje van de Xenos was 7 euro, nadat ik er 50% korting op had gekregen!

De lamp van Ikea was 7 euro en ik denk dat dit de vaste prijs is!

Bedankt voor het kijken!

Liefs,
Sterre

1 opmerking: