Volg ons op Bloglovin' !

Follow on Bloglovin

Pagina's

maandag 1 juli 2013

Review 'Get big lashes' Essence Mascara's (door Sherien)

Hoi allemaal! vandaag post ik een review over mijn favoriete mascara's. 
Ik laat jullie weten waarom ik ze fijn vindt, welke vormen er zijn en nog veel meer! :))
Veel lees plezier en ik hoop dat ik jullie genoeg heb geïnformeerd. :))


De verschillende soorten mascara's:

De mascara heet 'Get big lashes'. Je kunt deze mascara in elke drogist kopen, zoals de Kruidvat en Etos. Je hebt deze mascara in 3 verschillende vormen, namelijk de Grijze, zwarte en de blauwe. Ik heb ze alle 3 en vindt ze nog steeds erg fijn. Ik gebruik deze mascara nu al een tijdje en ben nog steeds bij deze mascara gebleven :). Verder ga ik jullie in dit artikel er nog meer over vertellen.




De 'Grijze' vorm van deze mascara:

De grijze vorm van deze mascara zorgt voor veel volume op de wimpers. Deze mascara geeft ook daadwerkelijk veel volume op de wimpers. Ook maakt het de wimpers goed zwart.
Deze mascara is de mascara die ik het meest gebruik, omdat ik het borsteltje ook heel erg fijn vindt. Het borsteltje heeft een soort 'maanvormpje' dus een hap eruit en dat vindt ik heel erg fijn aan een mascara. 














De 'Zwarte' vorm van deze mascara:

De zwarte vorm van deze mascara lijkt eigenlijk best wel veel op de grijze. Alleen het verschil zit hem denk ik in het borsteltje. Als jullie goed kijken op de foto hierboven dan zien jullie dat het borsteltje van de grijze natuurlijk anders is dan de zwarte. De zwarte schijnt iets meer volume te geven, dat viel bij mij niet heel erg op. Ook is het borsteltje heel erg dik en breed, dat is wel iets wat ik heel erg fijn vindt en het maakt de wimpers erg mooi zwart. Deze vorm van deze mascara is tot nu toe mijn favoriet.





De 'Blauwe' vorm van deze mascara:

De blauwe vorm van deze mascara kun je eigenlijk wel raden, het is namelijk een 'waterproof' mascara. Ook deze vindt ik super super super fijn, want het voorkomt uitlopende mascara echt heel goed. Alleen het enige nadeel is dat je het er haast niet meer af krijgt van je wimpers tijdens het douchen of met behulp van een makeup remover. Het borsteltje is iets minder dun dan de zwarte en wat smaller dan de zwarte. Over het borsteltje ben ik niet helemaal tevreden, maar het is wel gewoon goed.






Korte samenvatting:

Ik raad jullie zeker deze mascara's aan! :) het enige nadeel wat ik altijd heb is dat ze snel op gaan :(, maar ondanks dat zijn ze en blijven ze mijn favoriete mascara's. Je kunt ze kopen voor maar €2,59 (als het goed is). Ik hoop dat jullie wat aan dit artikel hebben en dat jullie met plezier hebben gelezen :) Bedankt! Xoxo Sherien




























Geen opmerkingen:

Een reactie posten