Volg ons op Bloglovin' !

Follow on Bloglovin

Pagina's

dinsdag 22 oktober 2013

Quote Of The Day #1 (Door Sterre)

Hi! Laatst zat ik een beetje te brainstormen voor leuke ideeën voor de blog. Toen bedacht ik dit: 'Quote Of The Day.' Ik hou zelf heel erg van quotes. Sommige zijn echt heel inspirerend en zorgen er soms echt voor dat ik anders en vaak op een betere manier tegen dingen aan ga kijken. Klik op lees meer om mijn quote van vandaag te bekijken!






De quote die ik heb uitgekozen voor vandaag is deze:

'Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain.'

Ik vond deze quote in een achtergronden app, maar ik weet niet wie hem bedacht heeft. Ik vind deze quote echt heel mooi en ook waar. Ik heb vaak gedacht van: 'Als dit en dit nou weg zou zijn, of ik dat nog zou kunnen hebben... dan zou mijn leven echt perfect zijn.' Door deze quote heb ik me dus extra gerealiseerd dat ik me helemaal niet moet focussen op wat er nog nodig is voor een voor mij 'perfect leven'.

Dit is de letterlijke vertaling van de quote: 'In het leven gaat het niet over het wachten tot de storm voorbij is, maar om te leren dansen in de regen.'
Dat wil dus zeggen dat je niet moet denken: 'Na deze vervelende tijd zal ik me weer beter voelen en kan ik weer echt, volop gaan léven. Nee, deze quote zegt dus dat je NIET moet wachten tot de slechte tijden over zijn, maar dat je moet leren om er het beste van te maken! Leer om te dansen in de regen! Figuurlijk dan hé, of je moet er van houden om in de regen te dansen, dan moet je dat zeker blijven doen! ;D

Een hele fijne dag allemaal!
Liefs,
Sterre

Geen opmerkingen:

Een reactie posten