Volg ons op Bloglovin' !

Follow on Bloglovin

Pagina's

zaterdag 15 juni 2013

My First Beautyproduct (Door Sterre)

Hoi allemaal!

Ik was vandaag mijn kamer aan het opruimen, toen ik mijn allereerste beautyproductje vond.
Ik wil daar graag wat over vertellen, hoe ik het gebruikte, waarvoor en dat soort dingen!
Veel leesplezier!


Mijn eerste beautyproductje kreeg ik van mijn moeder. Ik geloof dat ik negen jaar oud was.




 
 
Mijn eerste beautyproductje was zoals je kunt zien een pocket lipgloss setje van Essence. Het heeft drie tubes lipgloss. (zie het onderste plaatje) De eerste is kerskleurtje met glans, de tweede een rozig kleurtje met glans en de laatste is doorzichtig. Ik weet nog dat de rozige mijn 'favoriet' was, ik was er heel zuinig mee en deed hem alleen op als ik iets speciaals had, zoals een verjaardagen etc.
 
 
 
 
Ik gebruikte de lipglossen natuurlijk op mijn lippen, maar wat ik er ook mee deed, was ze op mijn wimpers smeren. Echt heel raar als ik daar nu aan denk, haha. Ik deed dat omdat ik had gezien dat mijn zus 'clear mascara' op haar wimpers deed (ze mocht toen nog geen zwarte dragen). Dus ik dacht: 'Hey, die lipgloss lijkt daar best op, dus ik smeer hem gewoon op mijn wimpers!' Mijn wimpers werden er wel een beetje door verlengd, net als clear mascara dat doet. Ze werden er natuurlijk wel heel plakkerig van, dus als ik in mijn ogen wreef, plakte het gelijk helemaal om mijn ogen.
 
 
 
Toen ik dit product kreeg, wist ik niet eens wat Essence precies allemaal had. Ook wist ik niet dat producten en naam of nummer hadden. Ik ben er dus eigenlijk net pas achter gekomen dat deze pocket lipgloss in 02 Charming Secrets is. Deze pocket lipglossen zijn nu trouwens niet meer verkrijgbaar in de winkels. 
 
 
Dit was het artikeltje over mijn eerste beautyproduct! Ik ben ook benieuwd naar wat jullie eerste beautyproduct is! Laat het achter bij de comments!
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten